سفارش تبلیغ
صبا ویژن

منابع مخالف سعودی، وجود دخالت مستقیم عربستان سعودی را در اتفاقات

به گزارش صدای شیعه و به نقل از سایتهای مختلف عربی این منابع گفتند: «دستوراتی به سفارتهای عربستان سعودی در جهت تحکیم روابط با نیروهای مخالف ایران در پایتخت های غرب و در اردن و امارات صادر شده است.» و افزودند: «ما از قیام نظام آل سعود در استفاده از قدرت مالی برای فعالیت های سیاسی و اطلاعاتی اش تعجب نمی کنیم، چنانکه این قدرت، نقش موثری در نتایج انتخابات نمایندگان لبنان بازی کرد، اما انتظار نداشتیم اتفاقی که برای یک عابر در ایران رخ داد، نظام سعودی را به صرف صدها میلیون دلار برای اجرای سیاستی ریشه دار در جهت افزایش روند امنیتی و سیاسی و اطلاع رسانی بر ضد نظام جمهوری اسلامی وابدارد.»


» نظر

نبرد بین دو شاهزاده عربستانی برادر

شاهزاده "خالد بن طلال بن عبدالعزیز آل سعود" روز گذشته ضمن گمراه خواندن برادر خود، شاهزاده "ولید بن طلال بن عبدالعزیز آل سعود"، او را به شدت مورد انتقاد و حمله قرار داد و خواستار ممنوع الخروج شدن وی و مصادره اموالش شد.به گزارش شیعه آنلاین، شاهزاده "خالد بن طلال بن عبدالعزیز آل سعود" در ادامه اظهارات خود گفت: برادر من به طور کامل گمراه شده است. امیدوارم که نصیحت مستقیم و غیرمستقیم پدرم، دوستان و اطرافیانمان بر وی اثر بگذارد و به راه راست هدایت شود. ...


» نظر

مقایسه ی ظاهری شیعه با علمای وهابییت و یک حکایت زیبا

مقایسه ی ظاهری علمای شیعه با علمای وهابییت و یک حکایت زیبا تصویری از 3 تن از بزرگترین مراجع تقلید شیعیان جهان و تصویری از دو مفتی کور چشم و کور دل وهابیت عربستان عکس سمت راست مفتی قبلی وهابیت عربستان بن باز است که خدا هر دو چشمش را ازش گرفت و عکس سمت چپ عبدالعزیز بن عبدالله آل شیخ مفتی الان وهابیت است که از یک چشم کور است . به فتوای این دو مفتی خبیث هزاران نفر از شیعیان در کشورهای مختلف به شهادت رسیده اند .


» نظر

چراغ سبز سعودی ها به اسرائیل برای حمله احتمالی به ایران!

هفته نامه ساندی تایمز، چاپ لندن، مدعی شد: "عربستان به طور ضمنی با در اختیار قرار دادن حریم هوایی خود جهت حملات احتمالی آینده اسرائیل به ایران موافقت کرده است."این هفته نامه ادعا کرد: "رئیس سازمان اطلاعات خارجی اسرائیل (موساد) به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم اطمینان داده که عربستان به جنگنده های اسرائیلی اجازه خواهد داد در صورت حملات احتمالی به تاسیسات هسته ای ایران از حریم هوایی این کشور استفاده کنند."


» نظر

نامه مسئول انصار حزب ا... تبریز در خصوص کشتار فجیعانه شیعیان پاک

نامه مسئول انصار حزب ا... تبریز در خصوص کشتار فجیعانه شیعیان پاکستان به ریاست سازمان صدا وسیما متاسفانه کم توجهی رسانه ملی و خبرگزاری ها در این میان دشمن را گستاخ تر کرده و چه بسا رقیه ها و سکینه هایی که از دست دشمنان یزیدی خود فقط به خدا پناه برده و در کنار اجساد پدرانشان جان خود را تسلیم پروردگار کرده اند.    متاسفانه هشدار های مقام معظم رهبری را  در مورد عدم دامن زدن به تفرقه گری بین صفوف واحد مسلمین بطور مطلوب دریافت ننموده اند و بی توجهی رسانه ها را به حساب آن تدابیر گذاشته اند . در حالیکه  آقا در  اول تدابیر و فرامین خویش بحث وهابیون فاسد را  جدا نمودند. در حالیکه در پاکستان برادران و خواهران ما  توسط طالبان وهابی و گروههای تولید شده عربستان وهاب و ضد شیعی به خاک و خون کشیده می شوند و خبرنگارانی که مردم را برای بیداری وابسته ومتوجه صنف خویش نموده اند در این میان باید پاسخگوی کوتاهی خود در کشتار شیعیان مظوم پاکستان باشند.


» نظر
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >