سفارش تبلیغ
صبا ویژن

‌رکود اقتصادی در همه دنیا فراگیر خواهد شد

چرخ دنده های پوسیدهاین طرح هم تصویب نشد. جالب هم اینه رهبرای هر دو حزب با طرح موافق بودن و حالا همدیگر را متهم میکنند که دیگری به طرح رای نداده. این طرح مخالف های زیادی بین مردم عادی داشت. درسته که بار مالی این طرح بر دوش مالیات دهندگان میوفته ولی بحث اینه که اگر این کار را انجام ندن همون مالیات دهندگان تحت فشار بیشتری قرار میگیرند (این هم عقیده طراحان طرح است). برای همین پیشنهاد و تصمیم به تصویب این طرح کار سخت و نمونه دشواری تصمیم گیری در جایگاه سیاستگزار است. من فکر میکنم نماینده ها فکر میکردن طرح رای بیاره و خیلی هاشون زرنگی کردن رای منفی دادن که بدنامی طرح بنامشون نباشه ولی یک دفعه دیدن این رفتار استراتژیک رو تعداد زیادی انجام دادن و طرح رای نیاورد!

1) دموکراتها علی الخصوص نانسی پلوسی بوش را مقصر این بحران دونستن. اتفاقا بوش بیچاره در این یکی بحران بی تقصیر بود. مقصر اصلی این بحران مدیران بانکهای مسکن بودند که با حداکثر کردن سود کوتاه مدت شرکتهایشان این بحران را بوجود آوردند و کلی پول به جیب زندند. کسی هم فکر نمی کرد بحران چنین ابعادی پیدا کند.

2)  این طرح ممکنه آخر این هفته دوباره به رای گذاشته بشه. اگر تصویب بشه بزرگترین دخالت دولت در اقتصاد خواهد بود بعد از بحران دهه سی. سیستم مالی در آمریکا برخلاف اروپا دارای مقررات کمتری است. از عواقب این بحران اختمالا اعمال مقررات بیشتر به سیستم مالی در آمریکا خواهد بود.

3)‌رکود اقتصادی در همه دنیا فراگیر خواهد شد و ایران هم متاثر از این بحران خواهد شد هر چند که ایران از لحاظ اقتصادی از ایزوله ترین کشورهاست. قیمت نفت امروز ده دلار سقوط کرد و در ادامه بحران مطمینا بیشتر سقوط خواهد کرد.


» نظر

صندوق بین المللی پول عامل بحران اقتصادی جهان

صندوق بین المللی پول عامل بحران اقتصادی جهان به گزارش خبرنگار صدا و سیما از کاراکاس، هوگو چاوز در کنفرانس اقتصادی در شهر کاراکاس افزود: این سیاست های نادرست در مرحله نخست به مردم آمریکا و در مرحله بعد به کشورهای جهان سوم آسیب وارد می کند.چاوز با اشاره به کودتای ناکام مخالفان علیه وی در سال 2002  تصریح کرد : صندوق بین المللی پول آن زمان از دولت موقت که به جای وی سرکار آمد حمایت و برای پرداخت پول به آنان اعلام آمادگی کرد.رئیس جمهور ونزوئلا همچنین تاکید کرد : یکی از گزینه های دولت ونزوئلا برای مقابله با رکود اقتصادی و کاهش تاثیر بحران اقتصادی آمریکا بر این کشور تاسیس بانک نفتی با حضور کشورهای عضو و غیر عضو سازمان اوپک است.وی با بیان این که برخی کشورها با پیشنهاد تاسیس بانک نفتی موافقت کرده اند افزود : تاسیس این بانک می تواند تاثیر منفی رکود اقتصادی آمریکا بر کشورهای جهان سوم را به حداقل برساند.چاوز تصریح کرد: دولت ونزوئلا همچنین برای کاهش تاثیر بحران اقتصادی آمریکا بر اقتصاد این کشور با کشورهایی همچون جمهوری اسلامی ایران چین و روسیه بانک دو ملیتی و صندوق مشترک تاسیس کرده است.


» نظر

سیاستهای اقتصادی جمهوری خواهان

واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست پیش بینی کرد به دلیل گسترش مشکلات اقتصادی در آمریکا باراک اوباما نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری چهارم نوامبر پیروز خواهد شد . واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست پیش بینی کرد گسترش مشکلات و بحران های مالی و اقتصادی در آمریکا موجب پیروزی باراک اوباما نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری چهارم نوامبر خواهد شد . ...

» نظر

Ashora arc poster and dirty money

Ashora arc poster : also for declaration coping of KHORASAN black flags design against manifestation of oppression and anti – corruption campaign and ISRAEL and America crimes and other satanic Regims in the next step , Ashora arc design (puppet governments) applied by DARALQURAN (quran office/NOORAL MAHDY ) and with providing poster with topic against the devils was equipped .  For more using and faster public , we decided in internet real space (visual world) fromed sites and web log the first internet station for reconstruction of BAGHIE ,weblogs waiting community , web site students and teachers community and also established web site SAGHALAINE formal web site DAROL QURAN NOOR ALMAHDI(QURAN office) . web site was http://www.ali.alm.ir


» نظر

اقتصاد. بحران اقتصاد آمریکا. اقتصاد ایران

بسته فرهنگی و رسانه ای بیرقهای سیاه خراسان با عناوین نگارش علیا ، مسجد ثقلین و کمان عاشورا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی مبنی بر لزوم جنبش نرم افزاری ، مهندسی فرهنگی ، نوآوری و شکوفایی برنامه ریزی و اجرا شده است . امروزه ، علمی را نمیتوان یافت که سیاهی در آن معنا و مفهومی نداشته باشد ، از اختر فیزیک و نجوم گرفته و نقاطی از فضا که هیچ چیزی را توان فرار از میدان جاذبه آن نیست و حتی نور را  به سمت خود جذب میکند و از آن تعبیر به سیاه چاله ها میکنند که ذهن دانشمندان را به خود مشغول نموده است تا هنر و نقاشی که سیاهی  را چیزی جز ترکیب تمام رنگها نمیداند،  سیاهی و سکوت شب برای سالکان و عارفان معنایی دارد که هیچ گاه ما را یارای فهم آن نبوده و نیست و سیاهی چشم و خال و زلف و ابروی یار هم برای عاشقان و دلدادگان حضرت دوست نیز دارای رمز و رازی است که امثال خواجه حافظ شیراز را غرق در معانی و معارف عمیق آن نموده است ....


» نظر
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >