سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موضوع گزارش : ارائه طرح درفشهای سیاه خراسان از سوی دارالقرآن نو

گفتگویی با مدیر دارالقرآن نورالمهدی (عج) شهرستان طرقبه و مسئول پایگاه اینترنتی دارالقرآنهای استان خراسان انجام داده ایم

 که متن گفتگو را در قالب گزارش خبری مصور حضور محترم  شما تقدیم  میکنیم :

"آنجا که حضرت ابا عبدالله در برابر ظلم یزید قیام نمود و سرها بر نیزه ها شد و آنجا که حضرت امام حسن مجتبی با  مکر و نیرنگ معاویه پیمان صلح بست و آنجا که علی بن ابی طالب پس از آنچه بر او گذشت در محراب عبادت به شهادت رسید  و آنجا که پس از رحلت حضرت رسول اکرم فردی نالایق و ناحق منصب خلافت مسلمین را عهده دار شد و آنجا که مظهر عدل و علم و حق به زنجیر کشیده شد و آنجا که در بستر بیماری پیامبر اکرم ، خلیفه دوم وصحابه رسول اکرم نسبت ناروا به رسول اعظم داد  نوید آینده ای پر فراز و نشیب را برای جامعه اسلام و مسلمانان میداد .

در طول  دورانها این جریانها هستند که تاریخ  ساز میشوند ، همیشه  و در تمام دورانها جریاناتی هستند که مدافع حق و عدالت و ظلم ستیزی  و در مقابل جریاناتی که پیرو شیطان و هواهای نفسانی و مال اندوزی  بوده اند. در این میان جریاناتی هم پیدا شده اند  که منفعل بوده اند و قدرت تشخیص حق و باطل را نداشته و اصطلاحا پیرو بادند .

با توجه به روایاتی که در باب ظهور از سوی معصومین و متصلان به منبع وحی الهی در اختیار داریم تقریبا تمام جریانهایی که پیش از ظهور و در هنگام ظهور در عالم شکل گرفته اند و مشغول فعالیت هستند ذکر شده است ."

ادامه و متن کامل مصاحبه را حتما مطالعه فرمایید و در نشر آن ما را یاری کنید.


» نظر