سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پروتکولهای شیطانی یهود و آرمانهای صهیونیسم دجال صفت

درباره پروتکلهای دانشوران ارشد یهود که متن آن در همین شماره از نظرتان می‏گذرد، توضیحات زیر ضروری است:

1- واژه « پروتکل » معانی مختلفی دارد ازجمله: پیش‏نویس قرارداد، معاهده و یا سند رسمی که بین دو یا چند دولت امضاء می‏شود اما در اینجا به مفهوم تصمیمات و فرمولهایی است که از سوی جمعی از متفکران، استراتژیست‏ها و خاخامهای یهودی به منظور تسخیر عالم طراحی شده است. به نوشته محقق برجسته و مبارز فلسطینی، عویج نویهض،« پروتکلها برنامه‏ای است که سرمایه ‏داران و اقتصاددانان [و متفکران و علمای] یهود برای ویران کردن بنای مسیحیت، قلمرو پاپ و دست آخر اسلام، آن را تنظیم کرده ‏اند. یهودیان صهیونیست معتقدند که بعد از این ویرانی که به گفته اصحاب پروتکلها طی صد سال انجام خواهد شد آنها بر جهان استیلا خواهند یافت و سلطنتی یهودی - داودی برقرار خواهند کرد که با تدابیر و امکانات خود به یهودیان با آن که اقلیتی ناچیز هستند امکان خواهد داد تابر تمام جهان مستبدانه حکومت کنند و هیچ دینی، نه مسیحیت و نه اسلام، در کنار آیین یهودی - داودی باقی نخواهد ماند»

2- متن پروتکلها به منظور قرائت در چند جلسه کنفرانس برای بحث و تصمیم‏گیری و تایید نهایی آماده شده بود که پلیس مخفی تزار روس به کنفرانس مزبور که به ریاست تئودرهرتزل در شهر بال سوئیس برگزار شده بود( سال 1897 میلادی هجوم آورد و اوراق آنها را به تاراج برد.

3- پروتکلها در سال 1905 میلادی توسط نویسنده‏ای روسی به نام سرگئی نیلوس( از روحانیون و علمای مسیحی( از زبان عبری )و یا فرانسوی) به زبان روسی ترجمه شد و در سال 1906 وارد کتابخانه بریتیش میوزیوم لندن شد.

4- ویکتورمارسدن، روزنامه ‏نگار بریتانیایی که همزمان با انقلاب بلشویکی برای روزنامه انگلیسی مورنینگ پست در روسیه کار می‏کرد، این پروتکلها را در سال 1917 به زبان انگلیسی ترجمه کرد.

5- هنری فورد (بنیانگذار شرکت اتومبیل‏سازی فورد آمریکا) پروتکلها را در سال 1920 به صورت سلسله مقالاتی در روزنامه‏ای که به خود او تعلق داشت، به چاپ رساند. هدف او این بود که ملت آمریکا را از خطر شکل‏گیری امپراتوری یهود در این کشور آگاه سازد. فورد، پروتکلهای دانشوران صهیون را برنامه اصلی یهود برای تسلط بر جهان می‏دانست و هشدار داد که یهود به حکومت آمریکا اکتفا نکرده و درصدد برپایی حکومت جهانی است.

هنری فورد در گفتگویی که در روز هفدهم فوریه 1921 در « نیویورک ورلد» به چاپ رسید، دعوی خود را علیه « پروتکلهای صهیون» چنین بیان کرد:« تنها نکته ‏ای که علاقمندم درباره پروتکلها بگویم این است که آنها با آنچه درحال وقوع است، تطبیق می‏کنند. از طرح پروتکلها شانزده سال می‏گذرد و آنها تاکنون با شرایط جهانی منطبق بوده‏اند.» فورد هنگامی این نکته را بیان داشت که رهبران یهود و مطبوعات یهودی در آمریکا علیه او جنجال به پا کرده و فریاد اعتراض سرداده بودند. هنری فورد پس از تحمل فشار و مشقت، که تنها یهودیت سازمان یافته از عهده طراحی و اعمال آن برمی‏آید، بالاخره ناچار شد در 30 ژوئن سال 1927 در نامه‏ای خطاب به« لوییس مارشال» رهبر وقت « انجمن یهودیان آمریکا»، رسماً از یهود عذرخواهی کند. البته فورد در عذرخواهی خود و نه پس از آن، هیچگاه صدق پروتکلها و تحلیلهای منتشره پیرامون آنها را تکذیب نکرد.

6- مفاد بعضی از مواد پروتکلها ظاهراً متناقض به نظر می‏رسند. فی‏المثل جایی توصیه به ترویج تئوری « آزادی‏خواهی» می‏شود و در جای دیگر گفته می‏شود که با قدرت، با هرگونه « آزادی» مخالفت خواهیم کرد. در این مورد باید توجه داشت که این دستورالعملها به دو دسته تقسیم می‏شوند.یک دسته مربوط به طرحها و برنامه‏هایی است که یهود، قبل از برپایی حکومت جهانی خود برای نابودی کشورها و دولتها به اجرا درمی‏آورد و دسته دیگر مربوط به برنامه ‏هایی است که بعد از استقرار حکومت جهانی یهود، قرار است به اجرا درآیند. بنابراین آنجا که سخن از ترویج « آزادیخواهی» و یا « آزادی مطبوعات» است، مربوط به برنامه ه‏ای است که از رهگذر آن، کشورها، دولتها و ملتها را دچار تفرقه ،بی ثباتی و از هم پاشیدگی می‏کند اما آنجا که سخن از مبارزه با « آزادی» است، مربوط به زمانی است که حکومت جهانی یهود برپا شده و برای استقرار و صلابت خود، هرگونه صدای مخالفی را خفه می‏کند.

7- نمی‏توان نتیجه گرفت که آحاد یهودیان دنیا با آنچه در پروتکلها ذکر شده است موافقت و همسویی دارند. ای بسا یهودیانی که خود تحت ستم و استثمار سرمایه ‏داران بزرگ یهودی و خاخامهای همسو با این سرمایه ‏داران، باشند و یا از سرناآگاهی و فریب، آلت فعل آنان شده باشند که ضروری است این دسته از یهودیان نیز نسبت به خطر یهودیت پیوند خورده با صهیونیزم، هشیار و بیدار شوند.

8- برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون « پروتکلهای یهود»، خوانندگان علاقمند را به دو کتاب ارزشمند زیر، ارجاع می‏دهیم:

1- پژوهه صهیونیّت ( مجموعه مقالات)، به کوشش محمد احمدی، ناشر: مؤسسه فرهنگی ضیاء اندیشه، صندوق‏پستی 1415-544

2- پروتکلهای دانشوران صهیون، نوشته: عجاج نویهض، ترجمه: حمیدرضا شیخی، ناشر: آستان قدس رضوی
 


» نظر