سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیرقهای سیاه خراسان به خونخواهی ائمه بقیع خروج کرده اند


نام جلاله الله به گونه ای طراحی شده است که تمام حروف الفبای لاتین و فارسی و همچنین اسماء مقدس و جملات اسلامی در آن موجود باشد و این خود از اعجاز این نام جلاله گواهی میدهد


» نظر

کلمة الله هی العلیا و الله نورالسموت والارض و لا اله الا هو الحی


آیا بیرقهای سیاه که از خراسان برای بازسازی بقیع ظهور کرده اند
همان بیرقهای وعده داده شده قبل از ظهور حضرت مهدی (عج) نیستند ؟

 

 سید خراسانی

 معرفی دجال

 سیاهی خط

 سفیانی

 خسف بیدا

برادران و خواهران عزیز مسلمان؛ این سایت از جمله سایتها و وبلاگهایی است که تلاش دارد تا به تبیین فعالیت ها و اقدامات شیطانی گروهی از دشمنان حضرت ولی عصر (عج) بپردازد. این گروه که نام فراماسونری را بر خود برگزیده است، در زمره ی فریبکارترین و خطرناکترین دشمنان دین اسلام قرار دارد و با تمامی امکانات خود، سعی در مقابله با اسلام و مسلمین دارد و تلاش می نماید تا به جای برقراری حکومت عدل الهی، حکومت جهانی شیطانی را در اورشلیم (بیت المقدس) تاسیس نمایند.  متاسفانه این گروه شیطانی، به قدری مکارانه عمل نموده است که تا سال های اخیر، خود را در قالب یک گروه صنفی خیرخواه معرفی می نموده است، اما با تلاش ها و افشاگری های محققین، از بسیاری از اهداف خطرناک این گروه، پرده برداشته شده است. نکته ی بسیار عجیب این که گروه مذکور، هم از نظر خصوصیات و هم از نظر اعمال، شباهت باورنکردنی با دجال روایات اسلامی دارد و حتی در این میان، نماد « یک چشم » را نیز برای خود برگزیده است که این مسأله خود اهمیت شناخت این فرقه را بیش از پیش نمایان می سازد. برای شناخت بیشتر این فرقه اینجا را کلیک کنید

» نظر

مهدویت و انتظار یک دانشگاه بزرگ است


  • حمیدرابعی، در گفت‌وگو با آینده روشن در خصوص فعالیت‌های دارالقرآن نورالمهدی (عج) در جهت اشاعه فرهنگ مهدویت و بررسی نشانه‌های ظهور حضرت ولی عصر (عج) گفت:  امروزه بحث‌های مربوط به مهدویت و بررسی نشانه‌های ظهور، علاقه‌مندان بسیاری دارد. سؤالات بسیاری در این رابطه ذهن مردم را به خود مشغول ساخته است. امروز کشور ما به واسطه علاقه وافر مردم ایران به حضرت صاحب الامر(عج) کشور امام زمان (عج) لقب گرفته است. به واسطه غفلت مسلمانان و به خصوص دولتهای عرب و نفوذ صهیونیست جهانی در میان مسلمانان امروز تنها ایران است که داعیه مهدویت و اسلام ناب را سر می‌دهد.
    رابعی گفت: مهدویت و انتظار یک دانشگاه بزرگ است. مهدویت و انتظار آرمانهای ناب و ارزشمندی را چراغ زندگی بشر قرار داده است. فلسفه قیام اباعبدالله، صلح امام حسن، قیام تاریخی ملت ایران همه و همه بر مبنای فلسفه انتظار شکل گرفته است. این مسائل است که باید برای مردم تبیین شود تا ارزش واقعی انتظار و مهدویت برای همه جوامع تبیین شود.


» نظر

آیا جریان ظهور و انتظار میتواند دارای رسانه نباشد

طرح بیرقهای سیاه خراسان که در ابتدا با عنوان نگارش علیا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی مبنی بر لزوم جنبش نرم افزاری ، مهندسی فرهنگی ، نوآوری و شکوفایی برنامه ریزی و اجرا شد و در سطح بسیار کوچکی به جامعه هنری عرضه گردید هیچ گاه تصور نمیشد که تا این حد مورد توجه قرآن پژوهان و محققان مباحث مهدویت قرار گیرد و تا این حد در منابع روایی و حتی قرآنی ما دارای پشتوانه باشد که این همه جز با عنایت حضرت ولی عصر (عج) و ولی نعمتمان حضرت امام رضا علیه السلام غیر قابل تصور بود. به صورت خلاصه باید گفت بسیاری از فتنه های پیشگویی شده توسط ائمه اطهار و قرآن کریم در شرف وقوع هستند و یا بسیاری به وقوع پیوسته اند . بهتر است قرآن مجید و مخصوصا سوره توبه را با دقت بیشتر و توجه بیشتر به محتوای طرح بیرقهای سیاه خراسان مجددا مطالعه و مرور کنیم و همچنین نهج البلاغه امیرالمومنین را نیز آنجا که خبراز فتنه های گوناگون میدهد مطالعه نماییم تا به اهمیت طرح بیرقهای سیاه واقف شویم . این طرح به هیچ شخصی و هیچ نهادی وابسته نیست تا وامدار کسی باشد. محتوی طرح فقط اسم جلاله الله است با الهام از آیه شریفه کلمة الله هی العلیا و سایر آیاتی که از این اسم جلاله استفاده شده است . مسجد ثقلین که با نام جلاله الله طراحی شده است فقط با هدف زمینه سازی برای باز سازی بقیع طراحی شده است و قرآن علیا و نهج البلاغه علیا که در نظر اول به هیچ وجه قابل خواندن نیست ( به واسطه فونتی که در نگارش آن استفاده شده است ) برای مقابله با فتنه های پیاپی کفار در ساخت فیلمها و چاپ کاریکاتورهای موهن و کتاب آیات شیطانی ارائه شده است نه از روی هوس و نیت دیگر و کمان عاشورا که قسمت بعدی طرح بوده نیزفقط برای مقابله با چشم دجال طراحی شد و پیامش را به شخص بوش و دولت حاکم در آمریکا رساند به این خاطر که هشداری باشد به تمام دجال صفتان و حامیان آنها چرا که هلاکت دجال به دست یگانه منجی عالم بشریت به زودی زود محقق خواهد شد ان شاء الله و اکنون بیرقهای سیاه خراسان با شعار «الا یا اهل العالم قتل الزهرا و بعلها و بنوها علیهم السلام مظلوما » وابلاغ آن به کشورهای اسلامی به خونخواهی حضرت صدیقه طاهره و شوهر و فرزندان مظلوم او به پا خواسته است که تا حق اول مظلوم عالم اسلام که همانا معرفت و شناخت کامل عترت رسول اکرم و تمسک به آن در کنار قرآن مجید است ادا نشود هیچ حقی برای مسلمانی قابل تصور نیست .


» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >